miércoles, 24 de abril de 2013

Que non teñan que mirar por nós!

Voltamos esta semana á seguridade viaria, porque nos vai a vida nela.
Xa temos tratado varios temas moi preocupantes e non nos fartamos de reiterar a nosa crítica máis behemente á actitude de pasotismo e de total falta de respeito das autoridades cara as persoas que sobre a súa bici son "asasinadas" cada semana nas nosas estradas.

Pero semella que, coma noutros ámbitos da nosa sociedade, non nos tomamos as cousas suficientemente en serio e un regueiro de vidas perdidas segue a tinguir de negro as nosas estradas e a conciencia da ASCIGA. Tanto é así que dende o Reino Unido mostran a súa preocupación con máis contundencia do que o facemos a maioría de nós, que de feito somos os que máis probabilidades temos de ser "mandados ó outro barrio" impunemente. Clara mostra do que estamos a dicir é o correo electrónico que lle ben de remitir o Road Danger Reduction Forum (Foro británico para a Reducción dos Riscos na Estrada) á nosa directora xeral de tráfico, a doutora María Seguí.
Nel evidencian unha preocupación persoal, non só por formaren parte do colectivo que pretenden defender, que non é outro que o dos usuarios das vías públicas, senón que fan mención expresa á circunstancia de que moitos afeccionados á bici doutros estados deixarán de viaxar ó noso país preocupados por non perde-la vida, entre outras cousas.

O mencionado mail dí tal que así:

Estimada Sra María Seguí Gómez
En nombre del Road Danger Reduction Forum (Inglaterra) debemos expresar nuestra preocupación por las nuevas medidas propuestas para la reforma del reglamento de circulación, que prepara la Dirección General de Tráfico, en lo que se refiere a los ciclistas.

Las iniciativas bici de ciudades como Bilbao, Sevilla y Barcelona son ejemplos de planificación urbana para otras ciudades europeas. Pero las prepuestas nuevas de la Dirección General de Trafico parecen estar influenciadas por prejuicios contra el ciclismo un medio de transporte que no contamina y es recomendable para la salud.

Particularmente nos preocupa la introducción del uso obligatorio del casco, la penalización del uso de la bicicleta por parte de niños y las medidas relativas a circular lo más cerca posible de la acera, como si la bicicleta fuera un obstáculo.

En vez de ilegalizar el uso de la bici por parte de los menores de edad, deberían de introducirse medidas para incrementar la seguridad de este medio, que tendría como resultado una mejora en la salud de los ciudadanos y una reducción a los problemas de tráfico urbano que registran muchas ciudades españolas.

Existe evidencia clara de países como Australia, Nueva Zelanda u Estados Unidos, que las medidas para hacer el uso del casco obligatorio tienen como resultado un descenso en el uso de la bicicleta.

Países con un uso elevado de la bicicleta como Holanda, Alemania y Dinamarca no introducen este tipo de medidas, sino otras para facilitar y proteger el ciclismo, como por ejemplo el descenso de la velocidad para reducir el peligro de colisiones.

Además de actuar de obstáculo en el uso de la bici para los españoles, estas medidas tendrán un efecto negativo sobre el turismo procedente de Alemania, Inglaterra, Holanda y países escandinavos. Muchas organizaciones de ciclistas se están haciendo eco de las propuestas y empiezan a advertir de estas medidas.

Por todo ello le urgimos a reconsiderar estas medidas, que no encuentran paralelo en legislación reciente de ningún país de la Union Europea.

Atentamente,
Dr Robert Davis
Presidente, Road Danger Reduction Forum"
.

Dende a ASCIGA suscribimos cada liña, deixando clara sempre a nosa postura favorable ó uso do casco en todo momento, e facemos un chamamento ó estimado lector para que suscriba este mesmo mail, ou calquera outro de colleita propia e llo faga chegar a directora xeral de tráfico (prensa@dgt.es), porque é tremendamente preocupante que importen máis as normas de tráfico, encargadas de coidar das nosas vidas, no Reino Unido que entre nós. Por iso vos dicimos: que non teñan que mirar por nós!

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