Recentemente se ven de instaura-lo novo modelo de exáme
para o acceso á licencia de conducción no Reino de España. Ésta novidade non
fai máis que plasmar na práctica a Directiva Comunitaria 126/2006 que entrou en
vigor o pasado 19 de Xaneiro.
Como queira que sexa resulta moi preocupante para o noso
colectivo o número de homicidios que se producen nas nosas estradas por parte
daqueles que obteñen a licencia da que estamos a falar hoxe, así que imos facer un breve
resumo dos aspectos importantes que merecen a nosa humilde crítica:
-
Se renova o modelo teórico de exáme, con 15.500
preguntas estructuradas por temas e se inclúe a informatización das aulas para
a realización dos exámes.
Non fomos quen de averiguar cántas destas preguntas fan referencia ás normas de respeto ó ciclista, esenciais para a súa supervivencia. En troques sí consideramos que poida ser un grave erro o sistema de valoración das respostas. Efectivamente nos preocupa moito que se poida supera-la proba con un número determinado de erros e sen atender á gravidade dos mesmos. Se lle pode poñer na man un arma tan perigosa como un vehículo a motor a un “castrón” que responda que ante un semáforo vermello hai que acelerar?… pois é só un fallo, este individuo obtería a licencia. Logo conviría moito valorar as respostas segundo a súa importancia no que atingue á seguridade no canto de valoralas todas por igual. Seguindo o consello Albert Einstein que opinaba que "todos somos moi ignorantes, pero non todos ignorámo-las mesmas cousas".
Non fomos quen de averiguar cántas destas preguntas fan referencia ás normas de respeto ó ciclista, esenciais para a súa supervivencia. En troques sí consideramos que poida ser un grave erro o sistema de valoración das respostas. Efectivamente nos preocupa moito que se poida supera-la proba con un número determinado de erros e sen atender á gravidade dos mesmos. Se lle pode poñer na man un arma tan perigosa como un vehículo a motor a un “castrón” que responda que ante un semáforo vermello hai que acelerar?… pois é só un fallo, este individuo obtería a licencia. Logo conviría moito valorar as respostas segundo a súa importancia no que atingue á seguridade no canto de valoralas todas por igual. Seguindo o consello Albert Einstein que opinaba que "todos somos moi ignorantes, pero non todos ignorámo-las mesmas cousas".
-
No que atingue ó exáme práctico temos máis
novidades:
o
Coñecemento do vehículo. Nos contan que antes de
subir ó vehículo o aspirante se situará fronte a éste co examinador que lle
poderá facer algunhas preguntas como: ónde se atopa o líquido de freos? ou,
cáles son as luces de poboación? Non deixa de parecernos un contrasentido que
xa non se obrigue a portar no vehículo lámparas de reposto debido a que, pola súa complexidade é necesario acudir ó
taller para substituílas; e ,en troques, o aspirante á licencia teña que saber
cales son.
o
Conducción autónoma. Ó comezo do exáme se
establecen 10 minutos de conducción autónoma durante os cales o aspirante debe
dirixirse a un punto determinado sen máis indicacións que os sináis de tráfico.
Este resulta un punto interesante posto que, non é infrecuente atoparse con
conductores que, ó saíren da súa ruta habitual cometen un sinfín de infraccións
e imprudencias por non ser capaces de atender a indicacións de dirección e sinais que regulan o tráfico ó mesmo tempo, perdéndose nun “mar de
dúbidas” e xerando outro "mar de perigos".
o Conducción
económica e ecolóxica. Ridículo. Non intentamos polo de agora reduci-la
violencia viaria nas estradas (obxectivo claro do proxecto que deixou no
tinteiro o anterior goberno e que falaba da “pacificación das estradas” na súa
exposición de motivos) e xa pretendemos que a conducción dos novatos sexa
económica e ecolóxica. Para encher papeis queda moi bonito, todo hai que
dicilo, pero por qué non nos limitamos a tratar de evitar que esta xente acabe coa vida doutras persoas antes de pensar en árbores, esquíos e o buraco
do ozono?
Para rematar queremos reiterar unha idea que fire
especialmente a nosa conciencia. A día de hoxe non temos máis que poñe-lo
radio, e durante unha soa mañán escoitaremos non menos dun par de anuncios de
autoescolas nos que éstas se publicitan como as que máis aprobados conseguen á
primeira. Este tema non é baladí, cómo cumpre a súa función esta xente cando a
súa interese non pasa de conseguir se-la que máis xente saca á estrada sen importa-la
preparación que éstes acaden? Non é baladí e me explico, o desexable sería que
as autoescolas presumisen de seren as que menor índice de sinestralidade
obteñen cos seus alumnos, ou por saíren estes coa mellor preparación. Non
obstante sabemos que isto nunca será así posto que unha autoescola é unha
sociedade mercantil e, como tal, o seu obxecto é gañar diñeiro, nada máis.
De ahí a alusión a que estamos ante fabricantes de
homicidas, xa que, unha vez na estrada e tra-las últimas actualizacións do
Código Penal, unha nada despreciable cantidade dos seus alumnos acaban
cometendo este tipo delictivo.
Nada que reprochar ó ente “autoescola”, que xoga o seu rol
nun mercado libre. Sen embargo sí consideramos que se podería valorar por parte da
administración a creación dun rexistro de sinestralidade por autoescolas, esto
é, un instrumento que permita saber se existe algún criterio diferenciador que
faga que de unhas autoescolas saia a xente máis preparada e doutras simples “castróns”
que conducen de xeito irrespetuoso e temerario. Este instrumento sería útil,
ademáis de para dar pulo ós profesionáis máis cualificados, para outorgar algún tipo
de beneficio a aqueles que cumpren mellor coas labouras que a sociedade lles
ten encomendadas.
nike air force
ResponderEliminarlouboutin shoes
timberland outlet
vans outlet
yeezy boost
vapormax
jordan shoes
hermes handbags
yeezy boost 350 v2
air jordan
xiaofang20191216
click here to find out more luxury replica bags informative post replica gucci Visit Your URL replica designer bags wholesale
ResponderEliminar