A
comezos de ano o Ministerio de Interior e a DXT publicaron un elaboradísimo
estudo dos datos referentes ás vítimas en accidentes de circulación no 2012. Se
un observa o minucioso traballo levado a cabo para presentar estes números rápidamente se dá conta de cómo se trata de
aprobeitar o aparentemente positivo dato de que os falecidos teñen
descendido cuantiosamente nos últimos anos. Non obstante, na miña modesta
opinión, posto que se reducen en maior medida os falecidos que o número de accidentes resulta obvio pensar que este descenso nas vítimas se debe ás melloras técnicas na
seguridade dos vehículos e non ó traballo levado a cabo pola propia DXT. Evidentemente
poñer multas non salva vidas!
A idea expresada pola DXT en boca do Ministro de Interior nesta rolda de prensa foi a de que se terían producido menos mortes entre o noso colectivo se estivese máis extendido o uso do casco. Considero tal afirmación unha idea absurda en grao superlativo. Non hai que ser un
erudito (…que non é máis que un “erudo” pequeno, magister dixit) para se dar conta de que un casco de PVC pouco fai
cando un camión che pasa por enriba (lembremos que o noso amigo Cristóbal Hermida
levaba posto o casco, e só é un exemplo).
(http://www.dgt.es/was6/portal/contenidos/documentos/prensa_campanas/notas_prensa/NotasDePrensa0195.pdf,
enlace á nota de prensa da DXT.
Propoñer
como solución ó elevadísimo número de ciclistas asasinados aumenta-la presión para
o uso do casco sobre este colectivo me parece que non é outra cousa que CULPAR
ÁS VÍTIMAS!
No
Reino Unido (alá polo “primeiro mundo”) se ven de presentar un estudo SERIO
realizado pola UK´S NATIONAL CYCLISTS´ASOCIATION, no que, tras un minucioso
traballo se conclúe que os cascos inclusive poderían aumenta-la gravidade das lesións medulares e cerebrais. Concretamente dí así:
Conclusión
Las pruebas y
argumentos disponibles indican que los cascos pueden ofrecer una protección limitada en el caso de
ciertos impactos (por ejemplo, caídas leves). Sin embargo, esta ventaja puede
ser también contrarrestada o incluso superada por las diferentes maneras en que
llevar un casco aumenta la posibilidad de que esos impactos sucedan en primer
lugar. Hay lugares (por ejemplo Nuevo Gales del Sur en Australia y Nueva
Escocia en Canadá) donde el aumento del uso del casco resultó aparentemente en
una reducción del número de usuarios de la bicicleta, además de un aumento del riesgo de lesiones para los
ciclistas restantes. Hay también pruebas de que el uso del casco aumenta el riesgo de lesiones cervicales y
cerebrales debido a impactos angulares o rotacionales. Por tanto, los
cascos podrían aumentar la gravedad de
lesiones medulares y cerebrales, algunas de las cuales causan incapacidad
permanente. Varios niños han sido
estrangulados por la correa de sus cascos con resultados mortales.
Reiteramos la
observación de la revisión de pruebas encargada por el Departamento de Transporte del Reino Unido119, que señaló que era “imposible
cuantificar de manera definitiva la eficacia o no de los cascos de ciclista basándose en las fuentes
bibliográficas consultadas”.
Agora unha experiencia persoal: comezas a valorar e querer
ó teu casco cando o sintes arrastrándose polo asfalto a gran velocidade durante
10 ou 15 metros, mantendo a tua cabeza illada do piche, e todo se salda cunha fisura nunha costela.
Dende a ASCIGA non podemos máis que recomenda-lo uso xeneralizado do casco, toda vez que, presentes a
diario nas estradas galegas, somos conscientes de que a práctica totalidade dos
que saímos en bici somos favorables ó seu uso e predicamos co exemplo. Ó mesmo tempo
queremos reprochar ó Ministro de
Interior e á DXT a súa actitude de pasotismo e, por ende, o feito de
culparen ás vítimas como veñen de facer nas declaracións que comentamos ó
principio deste artigo.
Aquí vai o noso consello de hoxe: MERCA UN CASCO:
1.- Resulta imprescindible que o fagas nunha tenda para
poder probalo. Se o mercas por Internete, novo ou usado, poida que recibas na casa un "cacho de plástico" que non sirva ó propósito que buscamos.
2.- O primeiro dato a ter en conta é o etiquetado EN1078
que indica que cumple a homologación europea.
3.- O casco está composto de dúas partes, o material
interior que absorbe os golpes, e a carcasa exterior. Ambas partes poden ir
pegadas (veremos que unha cinta negra une ambas pezas) ou inxectada a primeira dentro da segunda. Este segundo tipo sempre
será unha mellor opción xa que evita o risco de que se desprendan.
4.- Deseño. Ó marxe do gusto de cada quen non deixa de ser
importante que te decantes por cores vivas que che fagan máis visible.
5.- Sistema de peche: é importante comprobar con un simple
turrón que axusta perfectamente e que non existe risco de que se nos solte
durante a marcha (non sexas bruto, non fai falla que llo rompas ó amigo da
tenda!).
6.- En canto á estructura e á forma, a parte da estética que busquemos deberás ter en conta que é importante a ventilación xa que con él na cabeza imos suar. Non obstante non funciona a ecuación máis buracos = máis ventilación. É un detalle a ter en conta que estes buracos de
ventilación conten cunha malla protectora que evite a entrada de insectos.
7.- Axuste: é esencial probalo casco e entender cómo funciona o sistema de axuste. O axuste máis axeitado se
consegue cos modelos que montan un anel de plástico na parte interior que se
axusta á medida da nosa cabeza, normalmente cunha rodiña na parte traseira
que serve para apretar e afrouxar (segundo o cabezón de cada quen!).
8.- Sirva como guía un último consello: o prezo dun casco
de bici actualmente pode acada-los 300€, pero atopamos modelos dende pouco máis
de 20€. Un prezo elevado non garante unha maior seguridade, os materias de alta
calidade que se usan para competición buscan principalmente que o peso sexa o
máis libián posible, e todos eles deben pasa-las mesmas probas de calidade.
Para atopar o casco que mellor se adapte ás túas necesidades nada mellor que deixarte aconsellar por profesionais serios, unha boa opción é acudir a Oliveira Bike, en Santiago de Compostela (C/ Sanchez Freire 87. http://www.bicicletasoliveira.com/), xente seria e profesional que se prestaron a colaborar moi amablemente nesta reportaxe e nos ofreceron toda a información que lles solicitamos, dende aquí o noso agradecemento!
Para atopar o casco que mellor se adapte ás túas necesidades nada mellor que deixarte aconsellar por profesionais serios, unha boa opción é acudir a Oliveira Bike, en Santiago de Compostela (C/ Sanchez Freire 87. http://www.bicicletasoliveira.com/), xente seria e profesional que se prestaron a colaborar moi amablemente nesta reportaxe e nos ofreceron toda a información que lles solicitamos, dende aquí o noso agradecemento!
chenlili20160701
ResponderEliminarlouis vuitton outlet online
jordan 11
kevin durant shoes 7
michael kors outlet
michael kors outlet
louis vuitton outlet stores
michael kors outlet
michael kors handbags
michael kors purses
coach outlet canada
michael kors handbags
adidas superstar trainers
fitflops shoes
kate spade outlet
nike sb dunks
michael kors outlet online sale
juicy couture
abercrombie and fitch
louis vuitton
louis vuitton outlet
ray ban sunglasses outlet
tory burch outlet online
oakley outlet
coach outlet store online clearances
coach outlet clearance
nike outlet
true religion jeans
nfl jerseys wholesale
louis vuitton outlet
adidas originals shoes
coach factory outlet online
louis vuitton outlet stores
coach outlet
adidas shoes
air jordan shoes
christian louboutin shoes
I definitely love this site
ResponderEliminarhermes bag
ResponderEliminarlouboutins
jordan shoes
golden goose
adidas nmd
balenciaga speed trainer
jordan shoes
nike air force 1
coach outlet
yeezy shoes
xiaofang20191216